جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 8 اسفند 1400/ شماره 474
موازنه صعود و کاهش در قیمت های پایه، درجا زدن نیما در 24 هزار تومان، هم مسیر شدن دلار صرافی و آزاد، جزر و مد قیمت های بازار، عرضه تلفیقی محصولات پتروشیمی با کسری عرضه، دو روز کاهشی بورس تهران،

موازنه صعود و کاهش در قیمت های پایه
چهل و هفتمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، امروز یکشنبه 8 اسفند 1400 در حالی اعلام شد که جدول مقایسه ای قیمت ها، بین کالاهای افزایشی و کاهشی تقسیم شد. میانگین هفتگی دلار نیمایی نسبت به هفته قبل، 34 تومان کاهش داشت و قیمت های پایه جدید با دلار 24,040 تومان محاسبه و منتشر شد. تغییرات قیمت های جهانی، عامل اصلی نوسان قیمت های جدید پایه بود و کالاهای سنگین اکستروژن با 2 تا 2.9 درصد، بین 664 تا 849 تومان نسبت به هفته قبل رشد قیمت پیدا کردند و در صدر افزایشی ها ایستادند. در سمت مقابل و در کاهشی ها هم، سبک فیلم، با 1.1 درصد، 390 تومان نسبت به هفته قبل کاهش داشت و بیشترین افت امروز به نام کالاهای این گروه ثبت شد.

درجا زدن نیما در 24 هزار تومان 
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 24 هزار و 40 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 1 اسفند 1400، فقط 33 تومان کاهش یافت. میانگین روزانه امروز هم در کانال 24 هزار تومان بود.

هم مسیر شدن دلار صرافی و آزاد
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 43 تومان کاهش و قیمت 24 هزار و 677 تومان معاملات را به پایان رسانده بود، امروز روند کاهشی داشت و با 63 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 24 هزار و 614 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم که روز گذشته افزایشی بود امروز اما با 40 تومان کاهش به 26 هزار و 310 تومان رسید. دلار آزاد، ساعات زیادی را روی قیمت 26 هزار و 300 تومان، ثابت بود!

جزر و مد قیمت های بازار
قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بودند. در گروه پلی اتیلن ها، سنگین بادی، سنگین تزریقی و سبک خطی افزایشی و بین 100 تا 500 تومان رُشد را ثبت کردند. اما در مقابل در گروه پ پ نساجی قیمت ها کاهشی بود و بین 100 تا 300 تومان اُفت را ثبت کرد. قیمت پ پ های شیمیایی نیز امروز بدون تغییر تا 400 تومان کاهش بود.

عرضه تلفیقی محصولات پتروشیمی با کسری عرضه
کانال کامودیتی ها نوشت: با تصویب ستاد تنظیم بازار دولت، با بهره گیری از تجربه عرضه تلفیقی ورق گرم فولادی که توسط شرکت فولاد مبارکه اجرایی شد، واحدهای پتروشیمی اقدام به عرضه محصولات دارای کسری عرضه در بازار به روش تلفیقی در بورس کالا خواهند کرد.

دو روز کاهشی بورس تهران
بورس تهران که دیروز، اولین روز کاری را کاهشی به پایان رساند، امروز نیز نزولی بود و شاخص کل در پایان معاملات، با 3 هزار و 573 واحد اُفت به 1 میلیون و 279 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟